0 автострахование Полезная инфо
0
ул
ул
ул
ул
ул
0

0 тур страхование Новости страхования
0
ул
ул
ул
0
Новые тарифы на ОСАГО (автогражданку)?
19 сентября 2011 г. вступит в силу Закон «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно дорожно-транспортных происшествий и выплаты страхового возмещения». Что ждет автолюбителей в связи с его принятием (отмена 2 и 3 типов договора, европротокол, новый бланк полисов и тд) мы подробно рассмотрели в предыдущей статье.
А сейчас проанализируем как эти нововведения скажутся на цене полиса ОСАГО.
Государственная комиссия по регулированию рынков финансовых услуг еще летом опубликовала проект постановления о изменении корректирующих коэффициентов, однако в связи с новыми предложениями проект в первоначальной редакции небыл принят и опубликован для обсуждения повторно (полный текст приведен ниже). Если обнародованый проект постановления о изменении корректирующих коэффициентов будет принят в таком виде, то стоимость полиса ОСАГО несколько уменьшится (от действующих на сегодня тарифов).
Однако МТСБУ, на своем заседании 03 ноября 2011 г. приняло решение не соглашаться с проектом Госфинуслуг и предложило не вносить изменения в текущие коэффициенты в течении года с целью получить необходимые статистические данные. Полностью ознакомиться с решением МТСБУ можно на их сайте МТСБУ
Таким образом в ближайший год тарифы на ОСАГО вероятнее всего меняться небудут.
Так же хочу затронуть вопрос о скидке за безаварийность (бонус-малус) . 16 ноября группой депутатов в Верховну Раду подан законопроект N9462, предусматривающий отмену системы "бонус-малус", позволяющую страховщикам делать скидки на полиса обязательного страхования гражданско-правовой ответственности (ОСАГО) в зависимости от безаварийного стажа клиента. На данный момент законопроект одобрен профильными комитетами. О дальнейшем прохождении законопроекта будем дополнительно информировать..
Зиглин Олег, дополнено 18.11.2011
 

ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ

ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ

____________________________________________________________

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

      м. Київ      №

        

 

Про внесення змін до Коригуючих коефіцієнтів та їх розмірів, затверджених розпорядженням Держфінпослуг від 09.07.2010 № 566

 

Відповідно до пункту 2 розділу I Закону України від 17.02.2011 № 3045-VI „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дорожньо-транспортних пригод та виплати страхового відшкодування” та підпункту 59 пункту 4 Положення про Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 № 157, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України постановила:

1. Унести зміни до Коригуючих коефіцієнтів та їх розмірів, затверджених розпорядженням Держфінпослуг від 09.07.2010 № 566 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 16.08.2010 за № 689/17984, виклавши їх у новій редакції, що додається.

2. Департаменту стандартів регулювання та нагляду за фінансовими установами разом з департаментом юридичного забезпечення подати це розпорядження до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.

3. Відділу зв’язків з державними органами, громадськістю та протоколу департаменту організаційно-аналітичного, документального та кадрового забезпечення забезпечити розміщення цього розпорядження на офіційному сайті Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України в мережі Інтернет після його державної реєстрації.

4. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника Голови відповідно до розподілу обов’язків.

 

В.о Голови Комісії  А.Литвин

Протокол №  засідання

Комісії  від 

 

 

Коригуючі коефіцієнти та їхні розміри

 

Тип коригуючого коефіцієнта залежно від

Розмір коригуючого коефіцієнта

I. Типу транспортного засобу (К1)

 

1. Легковий автомобіль

 

1) до 1600 кубічних сантиметрів

1

2) 1601 – 2000 кубічних сантиметрів

1,14

3) 2001 – 3000 кубічних сантиметрів

1,18

4) більше 3000 кубічних сантиметрів

1,82

2. Причепи до легкових автомобілів

0,34

3. Автобуси з кількістю місць для сидіння

 

1) до 20 осіб (включно)

2,55

2) більше 20 осіб

3,00

4. Вантажні автомобілі вантажопідйомністю

 

1) до 2 тонн (включно)

2

2) понад 2 тонни

2,18

5. Причепи до вантажних автомобілів

0,5

6. Мотоцикли та моторолери

 

1) до 300 кубічних сантиметрів (включно)

0,34

2) більше 300 кубічних сантиметрів

0,68

II. Місця реєстрації транспортного засобу (К2)

 

1) місто Київ

3,2 – 4,8

2)міста Бориспіль, Боярка, Бровари, Васильків, Вишгород, Вишневе, Ірпінь

1 – 2,5

3) міста з населенням більше 1 мільйона осіб

2,3 – 3,5

4) міста з населенням від 500 тисяч до 1 мільйона осіб

1,8 – 2,8

5) міста з населенням від 100 тисяч до 500 тисяч осіб 

1,3 – 2,5

6) населені пункти з населенням менше 100 тисяч осіб

1 – 1,6

7) для транспортних засобів, які зареєстровані в інших країнах

2 – 4

III. Сфери використання транспортного засобу (К3)

 

1) легковий автомобіль (крім таксі), мотоцикл, моторолер, який використовується фізичною особою

1,0

2) легковий автомобіль (крім таксі), мотоцикл, моторолер, який використовується юридичною особою

1,1 – 1,4

3) вантажні автомобілі, автобуси, причепи до вантажних та легкових автомобілів

1,0

4) легковий автомобіль або автобус з кількістю місць для сидіння до 20 осіб, який використовується фізичною особою для надання послуг із перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування або для надання послуг із перевезення пасажирів та їх багажу на таксі

1,1 – 1,4

5) легковий автомобіль або автобус з кількістю місць для сидіння до 20 осіб, який використовується юридичною особою для надання послуг із перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування або для надання послуг із перевезення пасажирів та їх багажу на таксі

1,1 – 1,5

IV. Водійського стажу осіб, допущених до керування забезпеченим транспортним засобом (К4)

 

1) незалежно від водійського стажу (для страхувальників-фізичних осіб, в т.ч. якщо водійський стаж страхувальника-фізичної особи менше 3 років)

1,27 – 1,76

2) 3 роки та більше (для страхувальників-фізичних осіб)

1 – 1,76

3) для юридичних осіб

1,2

V. Періоду використання транспортного засобу (К5)

 

1) дорівнює строку дії договору

1

2) 6 місяців

0,7

3) 7 місяців

0,75

4) 8 місяців

0,8

5) 9 місяців

0,85

6) 10 місяців

0,9

7) 11 місяців

0,95

VI. Наявності або відсутності у страхувальника (протягом попереднього року) доведених у судовому порядку спроб страхового шахрайства або випадків, що були підставою для пред’явлення регресного позову відповідно до Закону України „Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів” (К6)

 

1) наявність

2

2) відсутність

1

 

При розрахунку страхового платежу відповідно до пункту 7.1 статті 7 розділу II Закону України „Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів” обмеження добутку коригуючих коефіцієнтів II, III, IV типів, передбачене пунктом 8 розділу VII Закону України „Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”, не застосовується.

 

 

Заступник Голови Комісії                                                          М. Лутак


  осаго киев Страховой каталог INS.ORG.RU